Dongense VVD #wijzijndongen Stem ook 21 maart weer VVD

18 mar 2018
Dongense VVD #wijzijndongen Stem ook 21 maart weer VVD

Landelijk versus lokaal

Opvallend is dat de opkomst bij de Tweede Kamerverkiezingen een jaar geleden aanzienlijk hoger was: ruim 80%. Natuurlijk is het landelijk beleid belangrijk, maar dat wat er in uw gemeente bij u ‘om de hoek’ gebeurt, zijn de dagelijkse zaken waar u mee te maken heeft. Hierbij kunt u denken aan: Hoe zorgen we voor goede leefbaarheid in de dorpen en de wijken? Is het veilig in Dongen? Zijn de wegen goed onderhouden? Worden mensen geholpen als dat nodig is? En, betalen we niet te veel belasting?

Ook lokaal Dongense VVD

In Dongen is veel steun voor de VVD. Bij de laatste landelijke en provinciale verkiezingen was de VVD  de grootste partij. Onze uitgangspunten worden gewaardeerd: wij doen wat we zeggen, bieden ruimte aan ondernemers, nemen verantwoordelijkheid in moeilijke tijden, iedereen krijgt gelijke kansen, vrijheid voor het maken van eigen keuzen, en, zelf doen waar dit kan en ondersteunen waar dat nodig is.

De kandidaten van de Dongense VVD zijn actieve deelnemers in de Dongense samenleving. Daarom weten wij wat hier gebeurt en wat de inwoners belangrijk vinden. Ons verkiezingsprogramma maakt dit duidelijk.

Laat uw stem niet verloren gaan en stem ook woensdag 21 maart op lijst 3, de Dongense VVD. Want, WIJ zijn Dongen!

Pieter Brooijmans

Lijsttrekker Dongense VVD.