Brabantse VVD, lokale resultaten

4 mar 2019
Brabantse VVD, lokale resultaten

‘In Dongen doen we dingen samen’, is het motto waar de Dongense VVD achterstaat. In de praktijk zijn er thema’s die onze dorpsgrenzen overstijgen. Ook dan zijn we er voor u en zorgen we ervoor dat we de zaken beschermen die we samen hebben opgebouwd. Daarom onderhoudt de Dongense VVD een goede relatie met de fractie van de Brabantse VVD. Op die manier kunnen we snel schakelen om lokale en provinciale belangen af te stemmen.

Brabant veilig

Het gaat op veel vlakken goed met ‘ons’ Brabant, maar er is ook een donkere kant zichtbaar. De georganiseerde criminaliteit heeft een stevige voet aan de grond. Criminelen vormen daardoor een bedreiging voor de Brabantse samenleving.

De Dongense VVD vindt veiligheid één van de belangrijkste punten van deze verkiezingen. En dat zonder al te dikke plannen, maar door te doen! Wij zijn heel blij dat de provincie al jarenlang investeert in bestrijding van criminaliteit en met steeds meer succes. Uit de misdaadmonitor 2019 blijkt Dongen één van de veiligste gemeenten in de regio en dat willen we graag zo houden. We sluiten drugspanden en andere vrijplaatsen voor criminele activiteiten. We zorgen ervoor dat criminelen gestraft worden en wegtrekken uit onze provincie. De VVD legt zich niet neer bij de groeiende maatschappelijke acceptatie van criminaliteit in bepaalde milieus, en zal alle mogelijkheden aanwenden om dit te stoppen.

Stem daarom ook voor de provinciale verkiezingen op de VVD!